Metodika

V rámci projektů zaměřených na úspory uplatňujeme pružnou metodiku, která je vždy přizpůsobena potřebám konkrétního klienta. Naše metodika obsahuje čtyři základní fáze:

  • Analýza současného stavu
  • Rámcový návrh změn a kvantifikace potenciálních úspor
  • Projekt implementace změn
  • Implementace a vyhodnocení projektu

Prvním a klíčovým krokem v naší metodice je důkladná analýza stávajícího stavu, která se soustředí na následující oblasti:

  • Dostupnost a kvalita komunikačních služeb
  • Provozní, investiční a personální náklady spojené s výkonem komunikačních služeb
  • Stav technického zabezpečení
  • Analýza střednědobých potřeb zákazníka v oblasti komunikačních služeb

Z výsledků analýzy jsme již schopni simulovat různé scénáře možných řešení a navrhovat konkrétní úsporná opatření. Po odsouhlasení předběžného scénáře ze strany zákazníka dokážeme navrhnout nové portfolio služeb, a to včetně jejich ocenění. Ocenění jednotlivých služeb již stavíme na reálných investičních a provozních nákladech, které počítáme pro každou zvažovanou variantu. V následné fázi připravíme implementační projekt, který pokrývá následující oblasti:

  • Mapování stávajících služeb na nový model
  • Projekt technického zajištění (infrastruktury) služeb
  • Návrh organizačních změn
  • Ekonomický model s výhledem na pět let

Po odsouhlasení výstupů implementačního projektu umíme aktivně zákazníkům pomáhat při jejich realizaci, a to zejména v oblasti zprovoznění a technické podpory komunikačních systémů a migraci stávajících služeb.